1403-04-08 10:03
171
0
90513
به نیابت از «شهدای خدمت» آمدیم؛

پیش به سوی «حماسه جمهور» در پایتخت اقوام

همزمان با آغاز رویداد بزرگ سیاسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مردم استان گلستان عزم خود را جزم کردند تا بار دیگر پرچم «حماسه جمهور» را از پایتخت اقوام بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، تب داغ انتخابات به ایستگاه هشتم تیر رسید و حالا مردم به نیابت از شهدای خدمت می‌آیند تا خالق حماسه جمهور برای چهاردهمین دوره انتخابات باشند، در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی این چهل و دومین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است که با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ۴۰ روز پس از شهادت شهید رئیسی در این نظام سیاسی در حال برگزاری است و این فضا نشان می‌دهد که اراده مردم در انقلاب اسلامی جایگاه بالایی دارد و مردم برای تعیین سرنوشت خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند.

تمام مقدمات و تمهیدات برای حضور اقشار مختلف فراهم شده است، از شواهد و قرائن هم پیداست حضور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بالاست و در پایان این مارتن سیاسی خبرهای خوبی از حاین ضور حماسی به دنیا مخابره خواهد شد.

همزمان با آغاز رویداد بزرگ سیاسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مردم استان گلستان عزم خود را جزم کردند تا بار دیگر پرچم «حماسه جمهور» را از پایتخت اقوام بالا ببرند.

فرآیند انتخابات به مدت ۱۰ ساعت طول می‌کشد و در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد و از طریق ستاد انتخابات و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

رای‌گیری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز در استان گلستان آغاز شده است و یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند و تعداد ۹ هزار و ۶۳۴ رای اولی در جشن تکلیف سیاسی در استان گلستان مشارکت خواهند کرد.

انتخابات به صورت نیمه الکترونیک تعبیه شده است که مردم می‌توانند با ارائه دو سند هویتی شناسنامه و کارت ملی در انتخابات شرکت کنند و پای صندوق‌های رای حاضر شوند، متولدین هشتم تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن نیز واجد رأی دادن هستند.

نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف هستند و دو داوطلب علیرضا زاکانی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز گذشته به نفع نیروهای جبهه انقلاب اسلامی از گردونه رقابت انصراف دادند. 

انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر و در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان‌شان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال در حال برگزاری است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.